Hakkımızda


İnsana dair, insanın hayat öykülerine dair olan gerçeklikler; özellikle de çocuk genç yetişkin demeden, insanın görünen yüzünden çok ,görünmeyen yüzleri çekerdi ilgimi ve her yetişkinin de büyük ölçüde çocuk olduğunu düşünürdüm. Daha lise çağlarında iken ve 
“Ben pedagoji okumalıyım “derdim.. Derdim de, üniversitenin pedagoji alanı yerine eğitim fakültesinde buluverdim kendimi..Gelelim o muhteşem mesleğime; öğretmenliğime..  O çocukların ve içleri çocuk olan ebeveynlerinin içinde başladı serüvenim. Her öğrencim benim için bir masal dünyası gibiydi, severek okuduğum bir masaldı her biri ve her birinin arkasında, kendi masallarının kahramanları; anneleri ,babaları, büyükanne ve  büyükbabaları başarılarıyla başarısızlıklarıyla (İnsanı insanla karşılaştıran şu başarı kavramı, kime göre neye göredir hala anlamış değilim..) Kısacası gerçek masallar sahnesindeydim ve o sahneler sürekli değişim gösteriyordu. Benim de böylesi  interaktif olan sahneye uyum sağlamam gerekiyordu ve kendimi sürekli yenilemem gerekiyordu.”Hem çalışıp hem kendini yenilemek..” İnsan isterse muhteşem bir yaşam anlayışıdır “yaşadığın sürece öğrenci olabilme arzusu”..


Derken, Marmara Üniversitesi ,İstanbul Ticaret Üniversitesi Eğitim Yönetimi Okulu, Eskişehir Anadolu Üniversitesi Otistik Çocuklar Eğitimi,  halen devam eden Açık Öğretim Fakültesi Sosyoloji  Bölümü ve bir çok sertifika programları aldım.Kendime söylediğim; “kuşağın gerisinde kalmamalıyım ,bulunduğum kuşağa da yetebilmeliyim, cevap verebilmeliyim, eğitimin yaşayan organizmasının; organizasyonunun içinde ve içinden  olmalıyım “telkinleri beni bu yolculuğa çağırdı..


Nlp uzmanlık  eğitimi ve  doğru nefes alma tekniklerinin hastalıkları önleyici keşfi ile  “nefes eğitimi  uzmanlığı” ; amacı bilinçaltı çözümlemesi olan ve insanın kendi bedeniyle , nefes uzmanınız  yardımıyla bilinç altı blokajlarından arınmasını amaçlayan , alan çalışmaları uygulamalarımda bana göre en etkin yöntem olan holoterapik nefes çalışmalarıdır . Sonrasında bu alana duyduğum ilgi sayesinde “holoterapi uzmanlığı”na devam ettim , matematik ve fizik yaşamın vazgeçilmez iki bilim dalı diyerek “kuantum ile çekim yasası “ konusunda kendimi geliştirdim “Şimdilerde mi ? Bitmiyor ki .. Öğrencilik biterse ömür de bitmiştir” inancıyla  bu yolculuğa devam ediyorum..Eğitim açlığı istem dışı bir zaaf ,bir refleks ve her nefes alan bireye bu hastalığı tavsiye ediyorum..


İçinizdeki sığındığınız odanızdan ; sığınağınızdan  “ içindeki sen”  ile pozitif id’nin özel çözümleriyle hayatın içinden samimi bir “MERHABA! “



Perihan Yıllı

Bir Cevap Yazın

